Tło dla strony kontakt

FAQ

Pasa┼╝erowie

Aktualizacja metody p┼éatno┼Ťci


Dodanie nowej karty:
1. Przejd┼║ do Menu -u0026gt; Portfel -u0026gt; Kliknij Dodaj kart─Ö;
2. Wprowad┼║ dane swojej karty;
3. Kliknij Dodaj now─ů kart─Ö;
4. Na e-mail otrzymasz od opeartora p┼éatno┼Ťci (Tpay) potwierdzenie, ┼╝e Twoja karta zosta┼éa dodana do Twojego portfela;
5. Teraz mo┼╝esz wybra─ç now─ů kart─Ö do kolejnej p┼éatno┼Ťci za przejazd.

Usuni─Öcie karty:
1. Przejd┼║ do Menu -u0026gt; Portfel -u0026gt; Kliknij Dodaj kart─Ö;
2. Przesu┼ä palcem (od prawej do lewej strony) po karcie, kt├│r─ů chcesz usun─ů─ç;
3. Kliknij ikon─Ö kosza;
4. Otrzymasz e-mail, że Twoja karta została usunięta;

* Uwaga: w trakcie przejazdu nie ma mo┼╝liwo┼Ťci zmiany metody p┼éatno┼Ťci. Je┼Ťli p┼éatno┼Ť─ç kart─ů kredytow─ů zostanie odrzucona, Movme automatycznie zmienia metod─Ö p┼éatno┼Ťci na got├│wk─Ö.

Anulowanie zam├│wienia

Po chwili, gdy Kierowca (lub Klient) zaakceptował Ofertę, każda ze Stron ma prawo do bezpłatnego anulowania zamówienia do momentu potwierdzenia przez Kierowcę, że ten przybył na miejsce startu wyznaczonę przez Klienta.

Aplikacja nie działa poprawnie

Je┼Ťli aplikacja nie dzia┼éa poprawnie na Twoim urz─ůdzeniu, spr├│buj wykona─ç nast─Öpuj─ůce czynno┼Ťci:
– wymu┼Ť zamkni─Öcie aplikacji i ponownie j─ů otw├│rz;
– upewnij si─Ö, ┼╝e urz─ůdzenie ma po┼é─ůczenie z Internetem, a tryb samolotowy jest wy┼é─ůczony;
– upewnij si─Ö, ┼╝e w┼é─ůczy┼ée┼Ť lokalizacj─Ö telefonu, a tak┼╝e zezwolisz Movme na korzystanie z lokalizacji telefonu;
– sprawd┼║ wersj─Ö aplikacji. Zaktualizuj aplikacj─Ö, je┼Ťli nie masz ostatniej wersji;
– wyczy┼Ť─ç pami─Ö─ç podr─Öczn─ů aplikacji Movme;
– uruchom ponownie urz─ůdzenie.

Je┼Ťli ┼╝aden z krok├│w nie pom├│g┼é, skontaktuj si─Ö z nami poprzez e-mail: pomoc@movme.pl .

Czas przybycia

Podany w aplikacji czas przyjazdu jest orientacyjny i zale┼╝y od wielu niezale┼╝nych czynnik├│w, takich jak:
– ruch drogowy;
– u0022sk─ůdu0022-u0022dok─ůdu0022 jest przejazd;
– warunki pogodowe;

Dlaczego nie mog─Ö si─Ö zalogowa─ç do aplikacji?


Je┼Ťli nie mo┼╝esz zalogowa─ç si─Ö do aplikacji, spr├│buj wykona─ç nast─Öpuj─ůce czynno┼Ťci:
– sprawd┼║ sw├│j login i has┼éo;
– upewnij si─Ö, ┼╝e urz─ůdzenie ma po┼é─ůczenie z Internetem, a tryb samolotowy jest wy┼é─ůczony;
– sprawd┼║ wersj─Ö aplikacji. Zaktualizuj aplikacj─Ö, je┼Ťli nie masz ostatniej wersji;
– wyczy┼Ť─ç pami─Ö─ç podr─Öczn─ů aplikacji Movme;

Je┼Ťli ┼╝aden ztych krok├│w nie pom├│g┼é, skontaktuj si─Ö z nami poprzez e-mail: pomoc@movme.pl .

Kierowca wybra┼é z┼é─ů tras─Ö


Kierowca ma prawo wybra─ç tras─Ö przejazdu. Je┼╝eli Klient woli podr├│┼╝owa─ç inn─ů tras─ů, powinien poinformowa─ç o tym Kierowc─Ö na samym pocz─ůtku podr├│┼╝y.

Poniewa┼╝ Movme oferuje us┼éug─Ö o sta┼éej cenie, koszty Zam├│wienia nie zale┼╝─ů od wybranej trasy.

Jak korzysta─ç z promocji?

Rabaty s─ů automatycznie wy┼Ťwietlane w zak┼éadce Promocje. Aby z niej skorzysta─ç, musisz j─ů aktywowa─ç, klikaj─ůc na ni─ů (kolor rabatu zostanie zmieniony).

* Uwaga: Promocje nale┼╝y aktywowa─ç przed z┼éo┼╝eniem nowego zam├│wienia i mo┼╝na z niej skorzysta─ç tylko i wy┼é─ůcznie w przypadku p┼éatno┼Ťci kart─ů. Je┼Ťli z jakiegokolwiek powodu p┼éatno┼Ť─ç kart─ů zostanie odrzucona, promocja na t─ů podr├│┼╝ nie zostanie przyznana.

Jak otrzyma─ç faktur─Ö VAT

W celu otrzymania faktury VAT firmy prosimy o przesłanie:
1. ID podr├│┼╝y, na kt├│ry chcesz otrzyma─ç faktur─Ö;
2. Dane firmy, takie jak: nazwa firmy, NIP, adres.

Sk─ůd mam wiedzie─ç, ┼╝e moja cena jest uczciwa?

W Movme zawsze mo┼╝esz zaproponowa─ç dowoln─ů cen─ů, aby zobaczy─ç, jak zareaguj─ů kierowcy i jak b─Ödzie wygl─ůda┼éa ich kontroferta.

Pami─Ötaj, ┼╝e je┼Ťli oferowana cena nie b─Ödzie wystarczaj─ůco atrakcyjna to ┼╝aden z kierowc├│w nie przyjmie Twojego zam├│wienia.

Transakcja nieudana


Mo┼╝e si─Ö zdarzy─ç, ┼╝e Twoja p┼éatno┼Ť─ç kart─ů kredytow─ů zostanie odrzucona. Najprawdopodobniej sta┼éo si─Ö to z powodu:
1. Na koncie bankowym nie ma wystarczaj─ůcej ilo┼Ťci pieni─Ödzy;
2. Osi─ůgni─Öto limit karty kredytowej;
3. Karta kredytowa straci┼éa wa┼╝no┼Ť─ç lub zosta┼éa dezaktywowana;

Je┼Ťli p┼éatno┼Ť─ç kart─ů kredytow─ů zostanie odrzucona, Movme automatycznie zmienia metod─Ö p┼éatno┼Ťci na got├│wk─Ö.

Je┼Ťli wszystkie te kroki nie pomog┼éy, zalecamy skontaktowanie si─Ö ze swoim bankiem lub wystawc─ů karty.

Kierowcy

Aktualizacja dokument├│w kierowcy


Je┼Ťli niekt├│re z Twoich dokument├│w (dow├│d osobisty, prawo jazdy, licencja na przew├│z os├│b, dokumenty firmowe itp.) wygasn─ů. Musisz przes┼éa─ç nam skan (lub zdj─Öcie) nowego zaktualizowanego dokumentu, poniewa┼╝ musi on by─ç do┼é─ůczony do Twojego konta.

W przeciwnym razie dzie┼ä po dacie wyga┼Ťni─Öcia dokumentu, Twoje konto zostanie zablokowane.

Prosimy o przesyłanie nam kopii zaktualizowanych dokumentów na adres e-mail: kierowcy@movme.pl .

Aktualizacja dokument├│w samochodu

W przypadku zmiany auta prze┼Ťlij nam skan (zdj─Öcie) dowodu rejestracyjnego nowego auta, aby┼Ťmy mogli doda─ç go do naszej bazy danych.

Nale┼╝y pami─Öta─ç, ┼╝e Movme nie pozwala na korzystanie z wielu pojazd├│w na jednym koncie. W przypadku dodania nowego samochodu, stary zostanie usuni─Öty.

Je┼Ťli Kierowca nie poinformuje Movme o zmianie samochodu w ci─ůgu 2 dni roboczych, jego konto zostanie zablokowane.

Anulowanie zam├│wienia

Po chwili, gdy Kierowca (lub Klient) zaakceptował Ofertę, każda ze Stron ma prawo do bezpłatnego anulowania zamówienia do momentu potwierdzenia przez Kierowcę, że ten przybył na miejsce startu wyznaczonę przez Klienta.

Aplikacja nie działa poprawnie


Je┼Ťli aplikacja nie dzia┼éa poprawnie na Twoim urz─ůdzeniu, spr├│buj wykona─ç nast─Öpuj─ůce czynno┼Ťci:

– wymu┼Ť zamkni─Öcie aplikacji i ponownie j─ů otw├│rz;
– upewnij si─Ö, ┼╝e urz─ůdzenie ma po┼é─ůczenie z Internetem, a tryb samolotowy jest wy┼é─ůczony;
– upewnij si─Ö, ┼╝e w┼é─ůczy┼ée┼Ť lokalizacj─Ö telefonu, a tak┼╝e zezwolisz Movme na korzystanie z lokalizacji telefonu;
– sprawd┼║ wersj─Ö aplikacji. Zaktualizuj aplikacj─Ö, je┼Ťli nie masz ostatniej wersji;
– wyczy┼Ť─ç pami─Ö─ç podr─Öczn─ů aplikacji Movme;
– uruchom ponownie urz─ůdzenie.

Je┼Ťli ┼╝aden z krok├│w nie pom├│g┼é, skontaktuj si─Ö z nami poprzez e-mail: kierowcy@movme.pl .

Czas przybycia


Podany w aplikacji czas przyjazdu jest orientacyjny i zale┼╝y od wielu niezale┼╝nych czynnik├│w, takich jak:
* zag─Öszczenie ruchu;
* u0022sk─ůdu0022-u0022dok─ůdu0022 jest przejazd;;
* warunki pogodowe;

Dlaczego nie mog─Ö si─Ö zalogowa─ç do aplikacji


Je┼Ťli nie mo┼╝esz zalogowa─ç si─Ö do aplikacji, spr├│buj wykona─ç nast─Öpuj─ůce czynno┼Ťci:
– sprawd┼║ sw├│j login i has┼éo;
– upewnij si─Ö, ┼╝e urz─ůdzenie ma po┼é─ůczenie z Internetem, a tryb samolotowy jest wy┼é─ůczony;
– sprawd┼║ wersj─Ö aplikacji. Zaktualizuj aplikacj─Ö, je┼Ťli nie masz ostatniej wersji;
– wyczy┼Ť─ç pami─Ö─ç podr─Öczn─ů aplikacji Movme;

Je┼Ťli ┼╝aden z tych krok├│w nie pom├│g┼é, skontaktuj si─Ö z nami poprzez e-mail: kierowcy@movme.pl .

Kierowca wybra┼é z┼é─ů tras─Ö

Kierowca ma prawo wybra─ç tras─Ö przejazdu. Je┼╝eli Klient woli podr├│┼╝owa─ç inn─ů tras─ů, powinien poinformowa─ç o tym Kierowc─Ö na samym pocz─ůtku podr├│┼╝y.

Poniewa┼╝ Moveme oferuje us┼éug─Ö o sta┼éej cenie, koszty Zam├│wienia nie zale┼╝─ů od wybranej trasy.

Konto zablokowane


Najcz─Östsze powody zablokowania Twojego konta to:
1. masz saldo ujemne;
2. niekt├│re z Twoich dokument├│w straci┼éy wa┼╝no┼Ť─ç;
2. niekt├│re z Twoich dokument├│w straci┼éy wa┼╝no┼Ť─ç;
4. lub, z┼éama┼ée┼Ť niekt├│re zasady Movme.

W przypadku zablokowania Twojego konta, skontaktuj si─Ö z nami za po┼Ťrednictwem poczty elektronicznej: kierowcy@movme.pl .

P┼éatno┼Ťci i Raporty┬á


Raporty aktywno┼Ťci dla ka┼╝dego kierowcy s─ů generowane automatycznie w ka┼╝d─ů niedziel─Ö lub ostatniego dnia bie┼╝─ůcego miesi─ůca.┬á┬á

Wyp┼éata ┼Ťrodk├│w za raport bie┼╝─ůcy nast─Öpuje w ci─ůgu trzech dni roboczych od wys┼éania raportu, na konto bankowe wskazane podczas rejestracji.

Dane rachunku bankowego mo┼╝na zweryfikowa─ç w Menu -u0026gt; Bank.

Transakcja nieudana


Mo┼╝e si─Ö zdarzy─ç, ┼╝e p┼éatno┼Ť─ç kart─ů kredytow─ů zostanie odrzucona. Najprawdopodobniej sta┼éo si─Ö to z powodu:
1. Na koncie bankowym nie ma wystarczaj─ůcej ilo┼Ťci pieni─Ödzy;
2. Osi─ůgni─Öto limit karty kredytowej;
3. Karta kredytowa straci┼éa wa┼╝no┼Ť─ç lub zosta┼éa dezaktywowana;

Je┼Ťli p┼éatno┼Ť─ç kart─ů kredytow─ů zostanie odrzucona, Movme automatycznie zmienia metod─Ö p┼éatno┼Ťci na got├│wk─Ö.

Je┼Ťli wszystkie te kroki nie pomog┼éy, zalecamy skontaktowanie si─Ö ze swoim bankiem lub wystawc─ů karty.

5/5 - (3)